"h" etiketli sayfalar

Uyuşmazlıkların Dava ve Tahkim Yoluyla Çözümü

Yabancılar Hukuku

Yabancılar Hukuku

Kamulaştırma davalarında karşı vekalet ücreti ve yasal faizin bitiş tarihi hakkında yargıtay kararı

Eş durumundan tayin / nakil talebinin kabülünün zorunluluğu hakkında

HIRSIZLIK VEYA GÜVENİ KÖTÜYE KULLANMA SUÇLARI NEDENİYLE ARANAN ARAÇLAR HAKKINDA YAPILACAK İŞLEMLER

İlgili kolluk birimi kayıtlarına hırsızlık veya güveni kötüye kullanma suçları nedeniyle arandığına dair şerh işlenmiş olmak şartıyla; araç sahiplerinin, kanuni temsilcilerinin, vekillerinin veya kamu kurum ve kuruluşları ile tüzel kişilerce yetkilendirilen kişilerin başvurusu üzerine araçların tescil kaydı herhangi bir noter tarafından kapatılabilir.

VERGİ DAİRELERİNE GÖSTERİLEN TEMİNATLARDAKİ HACİZLERİN KALDIRILMASI

İLGİLİLER VEYA İLGİLİLER LEHİNE ÜÇÜNCÜ ŞAHISLAR TARAFINDAN GÖSTERİLEN VE ALACAKLI AMME İDARESİNCE HACİZ VARAKASINA MÜSTENİDEN HACZEDİLEN MENKUL VE GAYRİMENKUL MALLARDAKİ HACİZLERİN KALDIRILMASI

7103 Sayılı Vergi Kanunları İle Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun ile 6183 sayılı Amme Alacaklarının Tahsil Usulü Hakkında Kanuna 74 üncü maddesinden sonra gelmek üzere aşağıdaki 74/A maddesi eklenmiştir.

Hazineye Ait Tarım Arazilerinin Kiralanması ve Satışı

23.06.2018 Tarihli Resmi Gazetede yayımlanan Milli Emlak Genel Tebliği (Sıra No: 387) imar planı bulunmayan veya imar planında tarımsal amaca ayrılan Hazineye ait tarım arazilerinin kullanıcılarına kiralanması ve satışına ilişkin usul ve esaslar belirlenmiştir.