google-site-verification=XD2_eamYIIKasKLqcdBvFC-NeC5DJR75mSyATtlGMQc

Genel

Yabancıya Konut Satışında Değerleme Zorunluluğu

4 Mart 2019 tarihinden itibaren yabancı ülke vatandaşlarına yapılan gayrimenkul satış işlemlerinde taşınmaz değerleme raporu aranacak. Düzenlemeyle birlikte yüksek fiyatlandırma ve inşaat sektöründeki kayıt dışılığın önüne geçilerek Türkiye'nin marka değerinin yabancı yatırımcı nezdinde artırılması amaçlanıyor.

Ayrıntı
Defter ve Belgeleri İbraz Etmeme Suçu Beraat Kararı (Vergi Usul Kanuna Muhalefet)

1-Sanığa ait nüfus kaydı celp edilmiş,

2-Sanığa ait sabıka kaydı celp edilmiş

3-Vergi inceleme raporu dosyasına konmuş,

Av. Veyis AYDIN Avukatlık ve Arabuluculuk Bürosu Pozcu / MERSİN Ofisi Açılışı

Pozcu / MERSİN Ofis Açılışımız

08 Kasım 2019 Cuma günü 14:00 - 17:00 saatleri arasında gerçekleştireceğiz ofis açılışımıza tüm meslektaşlarımızı, dostlarımızı ve müvekkillerimizi bekleriz. Av. Veyis AYDIN - 0 537 540 21 55

Ayrıntı
Av. Veyis AYDIN Avukatlık ve Arabuluculuk Pozcu / MERSİN Bürosunun Açılış Töreni

KİRA GELİRİNE İLİŞKİN VERGİ CEZA İHBARNAMESİNİN İPTALİ

213 sayılı Vergi Usul Kanunu'nun 30/6. maddesinde; tutulması zorunlu olan defterlerin veya verilen beyannamelerin gerçek durumu yansıtmadığına dair delil bulunması halinin resen vergi tarhı sebeplerinden olduğu, aynı Kanun'un 134. maddesinde vergi incelemesinden maksadın,

Ayrıntı
İŞYERİNDE MEYDANA GELEN HIRSIZLIK SEBEBİYLE GÜVENLİK GÖREVLİSİNİN TAZMİNATSIZ OLARAK İŞTEN ÇIKARTILM

İşyerinde Meydana Gelen Hırsızlık Sebebiyle Güvenlik Görevlisinin Tazminatsız Olarak İşten Çıkartılması Haksız Fesihtir (Khk İle Sürekli İşçi Statüsene Alınan İşçinin İş Sözleşmesinin Feshi)

Davalı Vekili cevap dilekçesinde, Davacının iş sözleşmesinin, güvenlik görevlisi olarak korumak ve kollamakla görevli olduğu işyerinde gerçekleşen hırsızlık olayındaki ihmali nedeniyle yürütülen disiplin soruşturması sonucunda haklı nedenle feshedildiğinden Davacının kıdem ve ihbar tazminatı talep hakkının doğmadığını beyan ederek davanın reddini talep etmiştir.

Genel